úterý 28. března 2017

,

Vlastní knihy 2 (staronové knihy) + aktuality

Krásné úterý, moji milí,
pravděpodobně jste pochybovali o mojí fyzické existenci, ale bez obav! Stále žiju. 

Nemá cenu se tu vymlouvat, proč nebyly žádné příspěvky, zkrátka mě za chvilku čeká maturita a přijímačky jsou pro mě prioritou. Víkendy trávím v práci, a tak je pak těžké nechat mluvit Knihomolku. Opravdu mi to ale chybí a minimálně sem na blog přispívat budu, mám v plánu v nejbližší době i nějaká videa, ale uvidíme. Doufám, že jste nade mnou ještě nezanevřeli. 
Nedávno jsem v jedné učebně zahlédla krabice plné knih s nápisem "K ROZEBRÁNÍ". Je jasné, co to pro mě znamenalo. Nečekejte žádné novinky, všechno to jsou klasiky, které mě ale zaujaly, nebo jsem alespoň byla zvídavá po autorově stylu, k jednotlivým knihám se vyjádřím raději až po jejich přečtení, předpokládám, že vám tito knižní velikáni nebudou neznámí, a tak netřeba pány představovat. 

Jaroslav Vrchlický - Selské balady

Walter Scott - Talisman
Honore de Balzac - Venkované

Dílo Jiřího Walkera

Macchiavelli - Stíny v podpalubí + Na vršcích za svítání

Jan Neruda - Žerty hravé i dravé 

Maturita z literatury pro mě ale znamená daleko více než jen drcení se otázek, skutečně mě to baví a přestože toho je šíleně moc, je to moje nejoblíbenější studium za celých 8 let. Dál budu maturovat ze ZSV, což mi naopak přijde jako jeden z nejlehčích předmětů, sice mně osobně není úplně vlastní filozofie, ale jinak v tom vidím samé užitečné věci, které snad využiji i u přijímaček. Jinak se učím ještě navíc na maturitu z dějepisu, tedy chodím na maturitní seminář, píšu testy apod., ovšem faktickou zkoušku dělat nebudu, jen potřebuji mít ty znalosti kvůli přehledu. Proč si nenaložit že. 

Nechci tady fňukat, naopak jsem docela namotivovaná a snažím se do toho dát maximum a především věřím, že se někam dostanu a budu si moci léto užít jen zahrabaná v těch stovkách nepřečtených knih, které mám doma. 

Věřím, že se máte krásně, hodně čtete a i pokud máte nějaké zkoušky nebo těžší období, že si každý den užíváte naplno! 
Share:

2 komentáře:

  1. Poslední dobou právě pokukuji po těch klasikách a mám vždycky radost, když nějakou seženu a hned se do ní musím pustit. Teď mě chytla anglická literatura a nic jiného nečtu :D Držím palce s maturitou a také jsem maturovala ze ZSV a mě naopak filozofie blízká byla :D
    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář, strašně si jich vážím a dělají mi ohromnou radost!:)