pátek 27. ledna 2017

, ,

Vlastní knihy 1

Krásné páteční odpoledne,
pokud můj blog pravidelně sledujite, o rubriku Nevlastní knihy jste již určitě postřehli. Jedná se o knihy, které jsem objevila v knihovne a na jistou dobu jim poskytla zázemí. Naopak vlastní knihy budou nové přírustky, které budu mít v osobním vlastnictví, jak logické.
V balíčku byly i tři martinusácké záložky s receptem na zadní straně, možná se někdy inspiruji. :)
Záložky
Všechny knihy mi budou pomáhat při přípravě na přijímací zkoušky, které mě na jaře budou čekat. I přesto z nich mám  opravdu radost a co nevidět se do nich pustím. Věřím, že mě dostatečně uvedou do dějin médií a spousty pojmů, které tento obor doprovázejí.
Podle knih je asi jasné, že se budu snažit dostat na žurnalistiku. Několik z vás se mě na to ptalo, ale nebojte, hodlám brzy natočit Knihomolka odpovídá 2, kde všechny tyto dotazy shrnu. Pokud by vás napadl jakýkoliv dotaz z jakéhokoliv odvětví, neváhejte napsat komentář, otázku na Ask nebo mě kontaktovat na Facebooku.

Doufám, že se máte a krásně a hodně čtete ♥
Share:

6 komentářů:

  1. Budu držet palce aby se přijímačky povedly :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji, ať se ti podaří dostat na vysněný obor :) Rovnou připojím i otázku: Máš nějaký záložní plán, kdyby tě na žurnalistiku nepřijali, nebo věříš že to vyjde? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mnohokrát!:) ve videu dotaz zodpovím :)

      Vymazat
  3. Držím palce. Tématická četba je základ :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář, strašně si jich vážím a dělají mi ohromnou radost!:)