pondělí 2. ledna 2017

Nový rok, starý vzhled - lednové knihomolské aktuality

Krásný den vám všem, 
ráda bych na úvod začala vysvětlením vlastní schizofrenie a nenormálnosti. 

Pokud jste četli můj článek "Knihomolská předsevzetí na rok 2017", psala jsem tam o novém vzhledu a všem možném. Ten článek je smazaný, tak ho nemá cenu hledat. Chtěla jsem totiž novoroční změnu, především proto, že mám spoustu plánů a chtěla bych se blogu věnovat kvalitněji a jiným způsobem. Vytvořila jsem tedy nový ultra minimalistický vzhled, ovšem necítila jsem se, že to jsem skutečně já. Vlastně za rok 2016 jsem v tomto směru vyzkoušela mnoho změn, ale přijde mi, že vzhled, který vidíte teď je přesně takový jako já. Jemný, optimistický a chci, aby se zde čtenáři citíli hezky. 

Můj rok 2016 byl neočekáváaně zásadní. Dostala jsem příležitost si plnit sen v práci, začala praktikovat buddhismus a mám tetování. Bylo toho daleko víc, ale nebudu vás drtit zbytečnými detaily. Chtěla bych se ale pozastavit nad věcmi, které se změní na blogu. 
Tady už nápis přečíst půjde

Každoročně si dáváme ve snaze zlepšit naše životy předsevzetí, ovšem kvůli lenosti a prokrastinaci se s námi možná ta samá předsevzetí táhnou už několik let. Ale bez obav, milí čtenáři, já je opravdu dodržím. Jen to musím mít takhle zpečetěné černé na bílém. 

Hlavní změnou je, že jednou týdně chci psát články "na téma", tedy něco nového, představovala bych si to buď jako úvahu, fejeton, historku... uvidíme, co se stane. Každopádně to bude buď z aktuálního dění nebo z mého života. Kdyby vás něco ode mě zajímalo, neváhejte mě jakkoliv kontaktovat. To souvisí s dalším bodem - chtěla bych být více ve spojení s vámi. Rozhodně k tomu patří častěji, nebo minimálně pravidelně točit videa, což chci. Zároveň bych byla ráda, kdyby vás kdykoliv cokoli zajímalo, na něco se chtěli zeptat, neváhejte a napište mi komentář, na facebooku, email.. je mnoho možností. :)

Blog píši už dva roky a mám teď konečně opět plno nápadů a novou energii. Psaní je pro mě největší relaxace a uvolnění. Bude plno nových rubrik. Samozřejmě mám letos hodně povinností v rámci maturity a příprav na přijímací zkoušky, ale všechno jde, když se chce. 

Nebudu si asi dávat cíl, kolik knih chci přečíst, protože jen do léta jich potřebuji zhltnout asi milion. Doufám ale, že se všichni budeme mít krásně, budeme si užívat každodenní maličkosti a především se nenecháme ničím rozházet a budeme šťastní. 

Share:

0 komentářů:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář, strašně si jich vážím a dělají mi ohromnou radost!:)