pondělí 22. června 2015

,

Knihy na dovolenou 2015

Krásný začátek nového týdne!:)

Jelikož zítra ráno odlétám na dovolenou, ráda se s vámi podělím o to, jaké knihy beru s sebou :)
Budu moc ráda, když mi dáte do komentářů vědět, zda také někam jedete, co čtete nebo cokoliv dalšího vás napadne! Každý komentář mi dělá ohromnou radost :)





Share:

7 komentářů:

  1. Krásné video, dovolenou si užij :)
    Letos se s přítelem chystáme na první společnou dovolenou a chystám si vzít cca 2 knihy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pane jo, tohle bych si ja asi nevzala :D. Nemyslim to spatne, jen ja se tak nezajimam o historii. :) Ja si na dovolenou vzdycky beru neco odlehceneho, romantickeho, u ceho nemusim dvakrat premyslet :).

    OdpovědětVymazat
  3. Minulý víkend jsem byla akorát na cestě do Německa, byl to jednorázový výlet. Za den, tam a zpět, do Tropical Islandu a společnost mi dělala Selekce, kterou jsem teda za cestu tam a zpátky v autobuse přečetla. Jinak zatím nemám v plánu nikam cestovat, ale o prázdninách chci přečíst hodně knížek, jelikož ve školním roce jsem to nějak zanedbávala, tak snad to doženu :))

    A jinak přeji hezkou cestu a užij si to tam! ^__^

    OdpovědětVymazat
  4. Já si třeba beru na dovolenou knihu jen vyjímečně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tomu úplně rozumím, my také na dovolené děláme plno jiných věcí :) ale já osobně si pláž bez knihy jen těžko představím :)

      Vymazat
  5. Moc pěkné video. Dovolenou si moc užij (užívej :D)! My jedeme do Severních Čech na 5 dní a knihu si beru jenom jednu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář, strašně si jich vážím a dělají mi ohromnou radost!:)